• 14.05.14, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued suunad kaubamärkide kaitsmises

Ettevalmistamisel on uus tööstusomandi seadustiku eelnõu, mis jõustumise korral toob kaasa olulisi muutusi kõigile kaubamärgiomanikele. Varasemaid kaubamärgiõiguseid enam ei kontrollita.
Ühe põhimõttelise muudatusena plaanib riik kaubamärgi registreerimisel loobuda varasemate kaubamärgiõiguste kontrollist. Täna kehtiva kaubamärgiseaduse järgi kontrollib Patendiamet, et kaubamärgi registreerimine ei läheks vastuollu varasemate kaubamärkidega. Üldreeglina ei registreerita varasema kaitstud kaubamärgiga samasugust või sarnast hilisemat kaubamärki, kui kaubad või teenused on samad või sarnased varasema kaubamärgi omadega. Sellisel juhul on registreerimine võimalik üksnes varasema kaubamärgi omaniku kirjalikul loal, mille hilisema sarnase märgi taotleja peab hankima ja Patendiametile esitama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele