12 mai 2014
Uudised
Ainult tellijale

TTÜ-s toimus konverents "Elamus turunduses - Turundus elamuses"

6. mail toimunud järjekorranumbrilt teine turunduse õppetooli korraldatud rahvusvaheline kevadkonverents tähistas viie aasta täitumist elamusturunduse uurimise ja õpetamise algusest Tallinna Tehnikaülikoolis. Kevadkonverentsi idee autor ja töörühma juht oli TTÜ turunduse õppetooli juhataja, sertifitseeritud elamusekspert prof. Anu Leppiman.

„Turundus on elamus“ – nii on oma innovatiivse artikli pealkirjastanud elamusmajanduse mõiste autor J. B. Pine. Elamus on kliendile erakordne, tähenduslik ning meeldejääv tunde- või teadmuskogemus kokkupuutest sündmuse, brändi, ettevõtte, toote või teenusega. Elamusturundus suurendab ettevõtete konkurentsivõimet. Maailm võrgustub üha kiirenevas tempos, inimeste teadlikkus on pidevas kasvus ning suust suhu kommunikatsioon sotsiaalmeedias on tarbijast teinud teretulnud turundaja ja loova brändisaadiku. Tarbimiskultuuri muutumine sunnib turundust disainima. Tänane tarbija ei rahuldu enam tavalise, õigeaegselt kohaletoimetatud toote ega lubatud kvaliteediga teenusega. Elamusi tootestades ja turundades tõuseb tänapäeval konkurentsiteguriks autentsus. Ettevõtte võimalus kasumi tootmiseks ongi pakkuda kliendile partnerluse ja koosloome kaudu autentset elamust.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700