12. mai 2014
Ainult tellijatele

TTÜ-s toimus konverents "Elamus turunduses - Turundus elamuses"

6. mail toimunud järjekorranumbrilt teine turunduse õppetooli korraldatud rahvusvaheline kevadkonverents tähistas viie aasta täitumist elamusturunduse uurimise ja õpetamise algusest Tallinna Tehnikaülikoolis. Kevadkonverentsi idee autor ja töörühma juht oli TTÜ turunduse õppetooli juhataja, sertifitseeritud elamusekspert prof. Anu Leppiman.

„Turundus on elamus“ – nii on oma innovatiivse artikli pealkirjastanud elamusmajanduse mõiste autor J. B. Pine. Elamus on kliendile erakordne, tähenduslik ning meeldejääv tunde- või teadmuskogemus kokkupuutest sündmuse, brändi, ettevõtte, toote või teenusega. Elamusturundus suurendab ettevõtete konkurentsivõimet. Maailm võrgustub üha kiirenevas tempos, inimeste teadlikkus on pidevas kasvus ning suust suhu kommunikatsioon sotsiaalmeedias on tarbijast teinud teretulnud turundaja ja loova brändisaadiku. Tarbimiskultuuri muutumine sunnib turundust disainima. Tänane tarbija ei rahuldu enam tavalise, õigeaegselt kohaletoimetatud toote ega lubatud kvaliteediga teenusega. Elamusi tootestades ja turundades tõuseb tänapäeval konkurentsiteguriks autentsus. Ettevõtte võimalus kasumi tootmiseks ongi pakkuda kliendile partnerluse ja koosloome kaudu autentset elamust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700