• 09.05.14, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Express Posti postiljon tegi rehepappi

Täna hommikul andis keegi Kadrioru elanik Järve Keskuse turundusjuhile teada, et Kadriorus on prügikonteinerid täis pakkide kaupa sinna visatud Postimehi, Järve Keskuse kliendilehti, Büroomaailma kliendilehti, Jalgpalliklubi Nõmme Kalju inserte, Bauhausi otsepostitusmaterjali ning ajalehte Pealinn. Asjast kuulnud Järve Keskuse omaniku Silikaat Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Manuela Pihlap läks kohale ja jõudis napilt enne prügiauto saabumist trükiseid täis prügikonteineritest mõned fotod teha. Mis siis juhtus? Express Posti postiljon oli otsustanud trükiste laialivedamise asemel need prügikonteineritesse poetada!
Asjast kuulnud Järve Keskuse omaniku Silikaat Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Manuela Pihlap läks kohale ja jõudis napilt enne prügiauto saabumist trükiseid täis prügikonteineritest mõned fotod teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele