• 09.05.14, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Express Posti postiljon tegi rehepappi

Täna hommikul andis keegi Kadrioru elanik Järve Keskuse turundusjuhile teada, et Kadriorus on prügikonteinerid täis pakkide kaupa sinna visatud Postimehi, Järve Keskuse kliendilehti, Büroomaailma kliendilehti, Jalgpalliklubi Nõmme Kalju inserte, Bauhausi otsepostitusmaterjali ning ajalehte Pealinn. Asjast kuulnud Järve Keskuse omaniku Silikaat Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Manuela Pihlap läks kohale ja jõudis napilt enne prügiauto saabumist trükiseid täis prügikonteineritest mõned fotod teha. Mis siis juhtus? Express Posti postiljon oli otsustanud trükiste laialivedamise asemel need prügikonteineritesse poetada!
Asjast kuulnud Järve Keskuse omaniku Silikaat Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Manuela Pihlap läks kohale ja jõudis napilt enne prügiauto saabumist trükiseid täis prügikonteineritest mõned fotod teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele