Kuidas suunata tarbija käänulist teekonda?  

"Ellen Niidu loos “Suur maalritöö” muutus maailm inimeste jaoks tähendusrikkamaks siis, kui maaler võttis pintsli ja hakkas värvima, mille tulemusena enam raud ei läinud segi kullaga ega liiv manna ja mullaga. Oma armastatu tähelepanu oodanud mees sai tähelepanu alles siis, kui lill muutus igavast hallist värviliseks. Tootest saab bränd, kui seda kommunikatsiooni abil rikastada ja sellele tähendus anda," kirjutab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.

Esimene vaatus: Markus on sünnipäeval. Ühtäkki märkab ta seltskonnas kena tüdrukut. Ta saab teada, et tüdruku nimi on Laura. Teine vaatus: On reede pärastlõuna ja Markus mõtleb, mida õhtul ette võtta. Muuhulgas meenub talle Laura ja ta kaalub tüdruku välja kutsumist, ent äkki helistab sõber Joosep, kelle kutsel

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

LIVIKO otsib GRAAFILIST DISAINERIT

Liviko AS

25. veebruar 2019

EESTI TEADUSAGENTUUR otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Eesti Teadusagentuur

25. veebruar 2019