• 29.04.14, 18:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas suunata tarbija käänulist teekonda?  

"Ellen Niidu loos “Suur maalritöö” muutus maailm inimeste jaoks tähendusrikkamaks siis, kui maaler võttis pintsli ja hakkas värvima, mille tulemusena enam raud ei läinud segi kullaga ega liiv manna ja mullaga. Oma armastatu tähelepanu oodanud mees sai tähelepanu alles siis, kui lill muutus igavast hallist värviliseks. Tootest saab bränd, kui seda kommunikatsiooni abil rikastada ja sellele tähendus anda," kirjutab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.
Esimene vaatus: Markus on sünnipäeval. Ühtäkki märkab ta seltskonnas kena tüdrukut. Ta saab teada, et tüdruku nimi on Laura. Teine vaatus: On reede pärastlõuna ja Markus mõtleb, mida õhtul ette võtta. Muuhulgas meenub talle Laura ja ta kaalub tüdruku välja kutsumist, ent äkki helistab sõber Joosep, kelle kutsel suundub ta hoopis korvpalli vaatama. Kolmas vaatus: Markus veedab õhtuid erinevate inimestega. Ühel heal päeval kutsub ta Laura välja. Nad käivad kinos ja kohvikus, veetes meeleolukalt aega. Neljas vaatus: Markusest ja Laurast saab paar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele