Ainult tellijatele
29. aprill 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas suunata tarbija käänulist teekonda?  

"Ellen Niidu loos “Suur maalritöö” muutus maailm inimeste jaoks tähendusrikkamaks siis, kui maaler võttis pintsli ja hakkas värvima, mille tulemusena enam raud ei läinud segi kullaga ega liiv manna ja mullaga. Oma armastatu tähelepanu oodanud mees sai tähelepanu alles siis, kui lill muutus igavast hallist värviliseks. Tootest saab bränd, kui seda kommunikatsiooni abil rikastada ja sellele tähendus anda," kirjutab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.

Esimene vaatus: Markus on sünnipäeval. Ühtäkki märkab ta seltskonnas kena tüdrukut. Ta saab teada, et tüdruku nimi on Laura. Teine vaatus: On reede pärastlõuna ja Markus mõtleb, mida õhtul ette võtta. Muuhulgas meenub talle Laura ja ta kaalub tüdruku välja kutsumist, ent äkki helistab sõber Joosep, kelle kutsel suundub ta hoopis korvpalli vaatama. Kolmas vaatus: Markus veedab õhtuid erinevate inimestega. Ühel heal päeval kutsub ta Laura välja. Nad käivad kinos ja kohvikus, veetes meeleolukalt aega. Neljas vaatus: Markusest ja Laurast saab paar.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700