• 25.04.14, 12:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gartneri asepresident: digitulevik on väikeste päralt

Tallinnas IKT konverentsil “Change, Quick” esinenud uuringufirma Gartner asepresident Stephen Prentice'i sõnul on väikefirmadel digitaalses maailmas suured võimalused.
Prentice'i sõnul tulevad suurimad tehnoloogiauuendused väikefirmadest, millest täna keegi midagi kuulnud pole. “Kas 15 aastat tagasi oleks suured autotootjad nagu GM ja Ford osanud karta, et Google töötab välja isesõitvate autode tehnoloogia?”, küsis Prentice.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele