Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. INTERVJUU! Peter Fisk: Turundusjuhi roll on leida ettevõttele uusi kasvuvõimalusi
"SO-LO-MO (social-local-mobile) turundusmudel on muutuvas maailmas efektiivseim. „Gamechangers“ meistriklassis seletan seda lähemalt, lubab tuntud Genius-sarja äriraamatute autor, inspireeriv esineja ning strateegia-, innovatsiooni- ja turundusekspert Peter Fisk.
Millist praktilist kasu turundajad sinu meistriklassist saavad?
Esmalt räägin suurest pildist ja uutest võimalustest. Iga väikseimgi firma peab olema võimeline leidma uusi kasvuvõimalusi kiiresti muutuvas maailmas. Enamik ettevõtetest muudab aja jooksul oma ärimudelit. Paljude start-up’ide ja ka suurte tegijate näitel võib väita, et esialgne ärimudel ei too edu.