• 16.04.14, 12:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Peter Fisk: Turundusjuhi roll on leida ettevõttele uusi kasvuvõimalusi

"SO-LO-MO (social-local-mobile) turundusmudel on muutuvas maailmas efektiivseim. „Gamechangers“ meistriklassis seletan seda lähemalt, lubab tuntud Genius-sarja äriraamatute autor, inspireeriv esineja ning strateegia-, innovatsiooni- ja turundusekspert Peter Fisk.
Millist praktilist kasu turundajad sinu meistriklassist saavad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele