Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas võita sama tööga nii Kuldmuna kui Digitegu
Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale kriteeriumile ja tänu sellele oli edukas ka mõlemal konkursil.
Rotermanni kontorihoone naabrid Age McCann ja ADM Interactive on füüsilise läheduse muutnud hästi toimivaks koostööks. Näiteks Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale kriteeriumile ja tänu sellele oli edukas ka mõlemal konkursil. Age McCann, ADM Interactive ja klient töötasid kampaania välja koos ühtse meeskonnana. Puudus n-ö peatöövõtja ja alltöövõtja suhe, kogu töö teostati ühtse meeskonnana, mida juhtis üks projektijuht, kes muuhulgas oli mõlema agentuuri palgal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]