Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale kriteeriumile ja tänu sellele oli edukas ka mõlemal konkursil.
Rotermanni kontorihoone naabrid Age McCann ja ADM Interactive on füüsilise läheduse muutnud hästi toimivaks koostööks. Näiteks Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale kriteeriumile ja tänu sellele oli edukas ka mõlemal konkursil. Age McCann, ADM Interactive ja klient töötasid kampaania välja koos ühtse meeskonnana. Puudus n-ö peatöövõtja ja alltöövõtja suhe, kogu töö teostati ühtse meeskonnana, mida juhtis üks projektijuht, kes muuhulgas oli mõlema agentuuri palgal.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.