• 03.04.14, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas lüüa läbi välisturul? Ettevõtjate 13 soovitust

Välismaale müümisega tasub arvestada juba ettevõtte ja toote nime valikul, soovitasid välisturgudel läbi löönud ettevõtjad Passwordil. Kuigi nimi ja kaubamärk peaks olema.universaalsed ja mõistetavad eri riikides, siis tasub turundusse lisada ka kohalikku eripära, et reklaamid ja muud sõnumid kõnetaksid kohalikku.
Soovitusi jagavad Passwordi vestlusringis osalenud:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele