• 31.03.14, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parim turundustegu: retroarmastus tuli kasuks

Raadiojaama nime vahetamise ja kampaania võttis Sky Media ette eesmärgiga suurendada reklaamikäivet, mille eeldus oli kuulajate arvu suurendamine. Eelmisel kevadel sai Raadio 3st Rerto FM, millega kaasnes ulatuslik turunduskampaania. Lähemalt räägib Retro FMi eduloost Sky Media turundusjuht Sigrid Saar.
Ehkki inimeste retrolembus aitas Retro FMi (endine Raadio 3) nimevalikule kaasa, tingis selle siiski mängitav muusika.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele