• 28.03.14, 08:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2013 Grand Prix: MediaCom

Eile õhtul jagasti Aasta Turundussündmuse Password 2014 galal auhindu Eesti turunduse parimatele. Aasta Meediategu 2013 Grand Prix läks Elioni lisateenuste kampaania eest meediaagentuurile MediaCom.
Aasta Meediategu 2013 Grand Prix:: Elion Ettevõtted  : MediaCom

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele