Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
24. - 26. aprillini Valgevenes toimuval ühel regiooni suurimal rahvusvahelisel reklaamifestivalil "Belõi kvadrat" on osalemas ka kuus Kuldmuna võidutööd. Eestit esindavad žüriis digiekspert Peeter Marvet loovagentuurist Newton ja Taevas Ogilvy tegevjuht Rein Iida. Osaleda saavad eelmise aasta ja selle aasta esimestel kuudel valminud tööd ning neid saab saata 31. märtsini.
Festivalil korduvalt osalenud loovagentuuri Newton tegevjuhi Rivo Räime sõnul on sõlmitud kokkulepe festivali korraldaja Alena Ustinovichiga, et Loovusfestivali Kuldmuna 2014 konkursi kuus võidutööd saavad festivalil tasuta osaleda.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.