Autor: Silja Oja • 27. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti suurim meediaagentuur on Inspired Universal McCann

Inspired Universal McCann tõusis eelmisel aastal Eesti suurimaks meediaagentuuriks, esmakordselt ületati käibega 10 miljoni euro piir.

Võrreldes 2012 aastaga kasvas ettevõtte käive 21%. Eesti juurtega ettevõtte edu aluseks on elustiiliuuringute edukas rakendamine klientidele meediastrateegiate loomisel ning iseseisva digitaalmeediaüksuse omamine.

Inspired Universal McCann OÜ kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa sõnul pakub meediaagentuur tänapäeval klientidele eelkõige infot, kus, millal ning millises mahus nad peaksid oma kliente läbi reklaami kõnetama. „Tänapäeva turundusmaailmas ei piisa ainult teadmisest, kes on su sihtgrupp. Veelgi olulisem on mõista, mil viisil nad käituvad ning kuidas neid tabada,“ ütles Taremaa.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700