Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti suurim meediaagentuur on Inspired Universal McCann
Inspired Universal McCann tõusis eelmisel aastal Eesti suurimaks meediaagentuuriks, esmakordselt ületati käibega 10 miljoni euro piir.
Võrreldes 2012 aastaga kasvas ettevõtte käive 21%. Eesti juurtega ettevõtte edu aluseks on elustiiliuuringute edukas rakendamine klientidele meediastrateegiate loomisel ning iseseisva digitaalmeediaüksuse omamine.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.