• 04.02.14, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 000 ühe arvamusloo eest

Kui sul on Eesti edukamaks muutmiseks originaalne ja teostatav idee, siis nüüd on viimane aeg see arvamuslooks kirjutada ning teele panna meiliaadressil [email protected].
Äripäeva, Tallinna Kaubamaja, Danske Banki, EMT, Raidla Lejins & Norcousi, Saku Õlletehase ning Tallinna Vee koostöös teoks saav arvamuskonkurss Edukas Eesti kestab veebruari lõpuni. Sellel osalemiseks tuleb tuleb Äripäevale [email protected] saata kuni 4500-tähemärgine arvamuslugu, milles on esitatud veenvalt põhjendatud idee. Peale originaalsuse ja teostatavuse peame oluliseks ka idee head esitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele