• 04.02.14, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 000 ühe arvamusloo eest

Kui sul on Eesti edukamaks muutmiseks originaalne ja teostatav idee, siis nüüd on viimane aeg see arvamuslooks kirjutada ning teele panna meiliaadressil [email protected].
Äripäeva, Tallinna Kaubamaja, Danske Banki, EMT, Raidla Lejins & Norcousi, Saku Õlletehase ning Tallinna Vee koostöös teoks saav arvamuskonkurss Edukas Eesti kestab veebruari lõpuni. Sellel osalemiseks tuleb tuleb Äripäevale [email protected] saata kuni 4500-tähemärgine arvamuslugu, milles on esitatud veenvalt põhjendatud idee. Peale originaalsuse ja teostatavuse peame oluliseks ka idee head esitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele