• 04.02.14, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 000 ühe arvamusloo eest

Kui sul on Eesti edukamaks muutmiseks originaalne ja teostatav idee, siis nüüd on viimane aeg see arvamuslooks kirjutada ning teele panna meiliaadressil [email protected].
Äripäeva, Tallinna Kaubamaja, Danske Banki, EMT, Raidla Lejins & Norcousi, Saku Õlletehase ning Tallinna Vee koostöös teoks saav arvamuskonkurss Edukas Eesti kestab veebruari lõpuni. Sellel osalemiseks tuleb tuleb Äripäevale [email protected] saata kuni 4500-tähemärgine arvamuslugu, milles on esitatud veenvalt põhjendatud idee. Peale originaalsuse ja teostatavuse peame oluliseks ka idee head esitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele