Palun räägi natuke oma taustast.
Õppisin Tartu Ülikoolis kommunikatsioonisotsioloogiat. Õppimise kõrvalt osalesin projektis, mis tegeles Marju Lauristini eestvedamisel ja Integratsiooni Sihtasutuse rahastamisel massimeedia mõju uurimisega. Jälgisime aasta jooksul eesti- ja venekeelses meedias toimuvat ja lähtuvalt sellest andsime ajakirjanikele soovitusi õige hoiaku kujundamiseks. Usun, et sealt saingi ettekujutuse oma tulevikust. Leidsin enda jaoks meediaagentuuri Trendmark, kus alustasin analüütikuna. Jäin aastateks Trendmarki ja sain kõik ametid läbi proovida, mida pean suureks eeliseks. Lõpuks juhtisin äriarenduse ja klienditeeninduse osakonda, kuhu kuulusid projektijuhid ja MediaCom Business Science’i üksus, mis spetsialiseerub analüütikale ja tarbijakäitumise uurimisele. Nüüd olen MediaComi tegevjuht.