30. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Agentuuril on mõnus koostööd teha ambitsioonika turundusjuhiga

Küsimustele vastab MediaComi tegevjuht Olga Peresild.

Palun räägi natuke oma taustast.

Õppisin Tartu Ülikoolis kommunikatsioonisotsioloogiat. Õppimise kõrvalt osalesin projektis, mis tegeles Marju Lauristini eestvedamisel ja Integratsiooni Sihtasutuse rahastamisel massimeedia mõju uurimisega. Jälgisime aasta jooksul eesti- ja venekeelses meedias toimuvat ja lähtuvalt sellest andsime ajakirjanikele soovitusi õige hoiaku kujundamiseks. Usun, et sealt saingi ettekujutuse oma tulevikust. Leidsin enda jaoks meediaagentuuri Trendmark, kus alustasin analüütikuna. Jäin aastateks Trendmarki ja sain kõik ametid läbi proovida, mida pean suureks eeliseks. Lõpuks juhtisin äriarenduse ja klienditeeninduse osakonda, kuhu kuulusid projektijuhid ja MediaCom Business Science’i üksus, mis spetsialiseerub analüütikale ja tarbijakäitumise uurimisele. Nüüd olen MediaComi tegevjuht.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700