• 23.01.14, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS! Meediaagentuuride varjatud töö 

Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht, Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige Margus Sameli vastab Äripäevas 21. jaanuaril ilmunud artiklile “Avalik saladus”. "Võib-olla olen ma sinisilmne, aga ma usun, et nii nagu on ikka veel olemas puhas tippsport, on olemas ka puhtad meediaagentuurid," ütleb ta.
Peidetud lisaväärtus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele