Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jolos Events otsib üritusturunduse projektijuhti
Ära maga sellist võimalust maha! Saada elulookirjeldus ja ennast tutvustav videoklipp selgitamaks, miks just Sina oled kõige parem seda rolli täitma hiljemalt 27. jaanuari südaööks aadressile [email protected].
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“