6. jaanuaril asus Postimehe reklaamidirektori ametikohale Liis Raudsep.
"Postimehe reklaamidirektori amet on nõudlik eelkõige seetõttu, et me müüme reklaami samaaegselt väga erinevatesse reklaamikanalitesse ja erinevatele sihtgruppidele," ütles Postimehe juhatuse liige Mart Luik. "Töötades aastaid Aegise meediadirektorina on Liis omandanud väärtuslikke kogemusi, mis võimaldavad nende nõudmistega hakkama saada."
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“