6. jaanuaril asus Postimehe reklaamidirektori ametikohale Liis Raudsep.
"Postimehe reklaamidirektori amet on nõudlik eelkõige seetõttu, et me müüme reklaami samaaegselt väga erinevatesse reklaamikanalitesse ja erinevatele sihtgruppidele," ütles Postimehe juhatuse liige Mart Luik. "Töötades aastaid Aegise meediadirektorina on Liis omandanud väärtuslikke kogemusi, mis võimaldavad nende nõudmistega hakkama saada."
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.