• 17.12.13, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehas otsib turundusanalüütikut

Sinu ees on uks valla Carlsbergi kontserni ning Sa saad lasta oma annetel särada! Konkursi tähtaeg on 12. jaanuar 2014.
Saku Õlletehases ootab Sind ees kaasaegne, kiiresti arenev ja innovaatiline ärikeskkond. Me kuulume Carlsbergi grupi liikmena õlletootjate kõrgliigasse, töötame maailmaklassi brändidega, müüme värskendavaid kogemusi, suurepäraseid maitsehetki ning head seltskonda. Me arvame, et õigete inimeste leidmine ja hoidmine on üks meie konkurentsieeliseid. Me tahame olla parimad ning meie juures töötavad eesmärkidele pühendunud inimesed, kelle jaoks ükski väljakutse pole võimatu, kes naudivad võitmist ja meeskonnatööd. Sulle pakume võimaluse õppida, areneda ja saada oma ala parimaks. Sinu ees on uks valla Carlsbergi kontserni ning Sa saad lasta oma annetel särada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele