• 17.12.13, 15:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leo Burnett Riga otsib sotsiaalmeedia projektijuhti

kelle ülesanneteks on luua sisu, monitoorida sotsiaalmeediat ja suhelda fännidega. Kui tunned end sotsiaalmeedia vallas nagu kala vees, oled piisavalt analüütiline ja suudad probleemidele kiirelt lahendused leida, siis otsime just sind! Edukal kandidaadil on lisaks vähemalt 3-aastane töökogemus eelistatavalt digi- või sotsiaalmeedia valdkonnas. Omalt poolt pakume sotsiaalmeedia projektijuhile lõbusaid ja loomingulisi väljakutseid, väärilist töötasu ning kogemust rahvusvahelises agentuuris. Kandideerimise tähtaeg on 5. jaanuar!
Your job (most of it):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele