• 16.12.13, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bauhof: Lausallahindlused ei ole jätkusuutlikud

Ehituskaupluste sektor Eestis on kasvamas, ka meediakulutused on viimase aastaga 24% kasvanud. Peamine meediatüüp tele kasvab sektoris trükimeedia arvelt. Bauhofi turundusdirektor Britte Maidra rääkis viimases Best Marketing Clubis, et Bauhofi väljakutseks on liig sagedaste lausallahindluste vältimine.
Ehituskaupluste sektorist Eestis

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele