Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Reklaamfilm oli justkui Nõukogude Eesti Kultuurkapital
NSVLis oli reklaamil oli inimeste jaoks lohutav funktsioon, sest kaupa nii või teisiti ei olnud. Loe intervjuud filmi “Kullaketrajad” loojate Hardi Volmeri ja Kiur Aarmaga.
Cannes’i pronkslõvi 1988. aastast on siiani Eesti reklaaminduse suurim saavutus. Kas ERF tootiski paremaid reklaame, kui tänane Eesti reklaamitööstus suudab?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.