10. detsember 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Reklaamfilm oli justkui Nõukogude Eesti Kultuurkapital

NSVLis oli reklaamil oli inimeste jaoks lohutav funktsioon, sest kaupa nii või teisiti ei olnud. Loe intervjuud filmi “Kullaketrajad” loojate Hardi Volmeri ja Kiur Aarmaga.

Cannes’i pronkslõvi 1988. aastast on siiani Eesti reklaaminduse suurim saavutus. Kas ERF tootiski paremaid reklaame, kui tänane Eesti reklaamitööstus suudab?

Hardi: Tuleb meeles pidada 1988. aasta poliitilist tausta. NSVL hakkas nähtavalt lagunema, kogu maailm jälgis neid muutusi suure huviga. NSVL saatis ajaloos esimest korda Cannes’i festivalile oma töö, mis oli kõigele lisaks musta huumorit sisaldav elektri säästmist propageeriv reklaam. Tõenäoliselt andis žürii lisapunkte, arvestades eksootilisust ja ajaloolist konteksti. Tänane Eesti on normaalne Euroopa riik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700