Ainult tellijatele
10. detsember 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Reklaamfilm oli justkui Nõukogude Eesti Kultuurkapital

NSVLis oli reklaamil oli inimeste jaoks lohutav funktsioon, sest kaupa nii või teisiti ei olnud. Loe intervjuud filmi “Kullaketrajad” loojate Hardi Volmeri ja Kiur Aarmaga.

Cannes’i pronkslõvi 1988. aastast on siiani Eesti reklaaminduse suurim saavutus. Kas ERF tootiski paremaid reklaame, kui tänane Eesti reklaamitööstus suudab?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700