Leiburi leivatehase ning kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid ühisprojekt „Leiburi leivategu“ kandideerib käesoleval aastal Euroopa parimaks toiduainete PR projektiks.
„Leiburi leivategu“ on nomineeritud European PR Awards ühes konkurentsitihedamas, toiduainetööstuse kategoorias koos viie projektiga. Lisaks saavutas projekt nominatsiooni ka Balti riikide kategoorias. Kokku kandideeris erinevates kategooriates üle 1500 PR projekti ning võitjad kuulutatakse välja 5. detsembril Münchenis toimuval auhinnatseremoonial.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.