• 26.11.13, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DDB Eesti: Matrjoškad - EASi läbi aegade töötavaim kampaania Vene suunal

"EASi jaoks oli kindlasti turvalisem variant kampaania peatada. Minu isiklik eelistus oleks olnud vähendada klippide arvu kanalites, kuid siiski jätkata kampaaniaga kuni 1. detsembrini, mis oligi planeeritud kampaania lõpp-tähtajaks," räägib DDB Eesti juht Jana Koppel.
Kuidas suhtud sellesse, et EAS kampaania peatas ja klipid YouTube’ist maha võttis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele