Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
DDB Eesti: Matrjoškad - EASi läbi aegade töötavaim kampaania Vene suunal
"EASi jaoks oli kindlasti turvalisem variant kampaania peatada. Minu isiklik eelistus oleks olnud vähendada klippide arvu kanalites, kuid siiski jätkata kampaaniaga kuni 1. detsembrini, mis oligi planeeritud kampaania lõpp-tähtajaks," räägib DDB Eesti juht Jana Koppel.
Kuidas suhtud sellesse, et EAS kampaania peatas ja klipid YouTube’ist maha võttis?
Otsustamisõigus on tellijal. Ja EASi jaoks oli kindlasti turvalisem variant kampaania peatada, et saada selgust ootamatult Eestis avaldunud reaktsioonides.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.