25. november 2013
Ainult tellijatele

ARVAMUS: „Matrjoškade“ reklaami peamine häda on keskse idee puudumine

"EASi „Matrjoškade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoškade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. Minu arvates on liig pidada „Matroškade“ filme solvavateks või lausa seksistlikeks. Kindlasti ei pea Eestit tutvustav reklaam olema tõsine ja klišeedele tuginev. Probleem on hoopis idee puudumises," arvab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Palju poleemikat põhjustanud EASi „Matrjoškade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoškade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700