Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Imagine ja Swedbank korraldasid konkursi Noored Kooli kampaania väljatöötamiseks
Suurima tunnustuse pälvis tiim "Pipi ja Nilsson" koosseisus Laura Reimann ja Denry Vendelin. Konkursi tulemustest kirjutab Noored Kooli turundusjuht ülikoolides Margus Ots.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.