• 19.11.13, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imagine ja Swedbank korraldasid konkursi Noored Kooli kampaania väljatöötamiseks

Suurima tunnustuse pälvis tiim "Pipi ja Nilsson" koosseisus Laura Reimann ja Denry Vendelin. Konkursi tulemustest kirjutab Noored Kooli turundusjuht ülikoolides Margus Ots.
Noorde Kooli võitjakavand:

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele