• 29.10.13, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leidlikke välimeedia lahendusi agentuurilt Adark

Reklaamiagentuuri töö on võtta igast reklaampinnast kõik, mis vähegi võtta annab, leiab agentuuri Adark loovjuht Jana Liivandi ja lisab, et reklaampinna mõõdud ei ole piiranguks, vaid pigem võimaluseks.
„Pakume turunduse täisteenust alates ideedest kuni reklaammaterjali reaalse valmimise ja paigalduseni. Kätt hoiame vajadusel pulsil kuni reklaami valmimiseni, et tulemus eriti hästi õnnestuks. Nii sünnivad kõige suurepärasemad lahendused,“ räägib reklaamikagentuuri Adark loovjuht Jana Liivandi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele