Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Leidlikke välimeedia lahendusi agentuurilt Adark
Reklaamiagentuuri töö on võtta igast reklaampinnast kõik, mis vähegi võtta annab, leiab agentuuri Adark loovjuht Jana Liivandi ja lisab, et reklaampinna mõõdud ei ole piiranguks, vaid pigem võimaluseks.
„Pakume turunduse täisteenust alates ideedest kuni reklaammaterjali reaalse valmimise ja paigalduseni. Kätt hoiame vajadusel pulsil kuni reklaami valmimiseni, et tulemus eriti hästi õnnestuks. Nii sünnivad kõige suurepärasemad lahendused,“ räägib reklaamikagentuuri Adark loovjuht Jana Liivandi.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.