• 29.10.13, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leidlikke välimeedia lahendusi agentuurilt Adark

Reklaamiagentuuri töö on võtta igast reklaampinnast kõik, mis vähegi võtta annab, leiab agentuuri Adark loovjuht Jana Liivandi ja lisab, et reklaampinna mõõdud ei ole piiranguks, vaid pigem võimaluseks.
„Pakume turunduse täisteenust alates ideedest kuni reklaammaterjali reaalse valmimise ja paigalduseni. Kätt hoiame vajadusel pulsil kuni reklaami valmimiseni, et tulemus eriti hästi õnnestuks. Nii sünnivad kõige suurepärasemad lahendused,“ räägib reklaamikagentuuri Adark loovjuht Jana Liivandi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele