• 23.10.13, 12:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valiti parimad Venemaa ja SRÜ riikide sotsiaalreklaamid

VII rahvusvahelisel sotsiaalreklaami festivalil «????» võitis loovagentuur Smart City audioreklaami kategoorias klipi «??????-??????» (tõlk. «Must-must») eest pronksi.
Raadioklipi tellis Eesti Maanteeamet oma 2012. aasta helkurikampaania jaoks. Klippi kasutati eelmisel aastal venekeelsele sihtrühmale suunatud sotsiaalkampaania raames, mille eesmärk oli meenutada inimestele helkuri kasutamise vajalikkust ning ennetada pimedas jalakäijate ja jalgratturitega juhtuvaid liiklusõnnetusi. Audioreklaami «??????-??????» kontseptsiooni aluseks on laste õuduslugu «? ??????-?????? ???????» (Mustas-mustas toas), mis on kampaania sihtrühmale väga tuttav. Audioversioonis rõhutakse inimeste hirmule pimeduse ees, reklaamitav toode – helkur – on üheks võimaluseks, et ennast päästa, sest see hajutab pimedust ja hirmu ning aitab vältida ohtu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele