VII rahvusvahelisel sotsiaalreklaami festivalil «????» võitis loovagentuur Smart City audioreklaami kategoorias klipi «??????-??????» (tõlk. «Must-must») eest pronksi.
Raadioklipi tellis Eesti Maanteeamet oma 2012. aasta helkurikampaania jaoks. Klippi kasutati eelmisel aastal venekeelsele sihtrühmale suunatud sotsiaalkampaania raames, mille eesmärk oli meenutada inimestele helkuri kasutamise vajalikkust ning ennetada pimedas jalakäijate ja jalgratturitega juhtuvaid liiklusõnnetusi. Audioreklaami «??????-??????» kontseptsiooni aluseks on laste õuduslugu «? ??????-?????? ???????» (Mustas-mustas toas), mis on kampaania sihtrühmale väga tuttav. Audioversioonis rõhutakse inimeste hirmule pimeduse ees, reklaamitav toode – helkur – on üheks võimaluseks, et ennast päästa, sest see hajutab pimedust ja hirmu ning aitab vältida ohtu.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.