Raadioklipi tellis Eesti Maanteeamet oma 2012. aasta helkurikampaania jaoks. Klippi kasutati eelmisel aastal venekeelsele sihtrühmale suunatud sotsiaalkampaania raames, mille eesmärk oli meenutada inimestele helkuri kasutamise vajalikkust ning ennetada pimedas jalakäijate ja jalgratturitega juhtuvaid liiklusõnnetusi. Audioreklaami «??????-??????» kontseptsiooni aluseks on laste õuduslugu «? ??????-?????? ???????» (Mustas-mustas toas), mis on kampaania sihtrühmale väga tuttav. Audioversioonis rõhutakse inimeste hirmule pimeduse ees, reklaamitav toode – helkur – on üheks võimaluseks, et ennast päästa, sest see hajutab pimedust ja hirmu ning aitab vältida ohtu.
Sel aastal esitati festivalile «????» töid erinevatest riikidest, näiteks Valgevenest, Ukrainast, Aserbaidžaanist ja Venemaalt. Kokku esitati audioreklaami kategooriasse 21 tööd, millest finaali pääses 12 kandidaati ja lõpuks selgitati 3 parimat, millest ühe autor oli rahvusvaheline loovagentuur Smart City, kus töötavad Peterburi ja Tallinna meeskonnad.