Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Red Bull pakub tööd brändi- ja kommunikatsioonijuhile
Oled valmis väljakutseteks ja vastutuseks? Tahad tegeleda energiajoogi Red Bull arenguga Eestis ning juhtida meie spordi- ja kultuuriürituste kommunikatsiooni ja turundust? Kui sulle meeldib see, mida me teeme ning sul on originaalsed ja värsked ideed, saame sulle pakkuda fantastilist tööd.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“