• 03.10.13, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Reisibüroolt saab klient abi ka kriisiolukorras

"Reisibüroo on paljuski mugavusteenus, mille eest on osad kliendid nõus ka veidi rohkem maksma. Reisibüroo konsultant on professionaal, kes pakub ka järelteenindust ja kliendituge. Kui osta pilet odavlennuportaalist ja tekib mingi probleem, siis võib inimene oma murega üksi jääda, sest paljud online-portaalid ei paku järelteenindust," räägib Estraveli turundus- ja kommunikatsioonidirektor Janika Ritson reisibüroo rollist e-kommertsi ajastul.
Milline on reisibüroo roll e-kommertsi ajastul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele