• 03.10.13, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Reisibüroolt saab klient abi ka kriisiolukorras

"Reisibüroo on paljuski mugavusteenus, mille eest on osad kliendid nõus ka veidi rohkem maksma. Reisibüroo konsultant on professionaal, kes pakub ka järelteenindust ja kliendituge. Kui osta pilet odavlennuportaalist ja tekib mingi probleem, siis võib inimene oma murega üksi jääda, sest paljud online-portaalid ei paku järelteenindust," räägib Estraveli turundus- ja kommunikatsioonidirektor Janika Ritson reisibüroo rollist e-kommertsi ajastul.
Milline on reisibüroo roll e-kommertsi ajastul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele