• 03.10.13, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Reisibüroolt saab klient abi ka kriisiolukorras

"Reisibüroo on paljuski mugavusteenus, mille eest on osad kliendid nõus ka veidi rohkem maksma. Reisibüroo konsultant on professionaal, kes pakub ka järelteenindust ja kliendituge. Kui osta pilet odavlennuportaalist ja tekib mingi probleem, siis võib inimene oma murega üksi jääda, sest paljud online-portaalid ei paku järelteenindust," räägib Estraveli turundus- ja kommunikatsioonidirektor Janika Ritson reisibüroo rollist e-kommertsi ajastul.
Milline on reisibüroo roll e-kommertsi ajastul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele