Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti üks kogenumaid veebi-professionaale Kaupo Kalda annab nõu, kuidas sihtgrupi vajadustele keskendudes luua oma ettevõttele veebilehe abil ekperdi kuvand, tekitada usaldust ning sealt edasi paremini müüa.
"Puutume alatasa kokku olukorraga, kus klient on oma teemas nii sees, et ei suuda enam sihtgrupiga adekvaatselt rääkida. Iga päev oma tööd tehes pead sa mingi hetk teatud asju elementaarseks. Me ise oleme sama ämbrit jala otsas logistanud ja rääkinud vahest liialt erialases žargoonis, aru saamata, et näiteks "responsive web" ei ole kõigile une pealt selge termin. Seda keerulisem ja olulisem on mõista, kuidas müüa oma toodet/teenust arusaadavalt "puhtale lehele"," kirjutab Kaupo KaldaOKIA blogis.
Mõtteharjutus näitega – aknad ja Eesti aknatootjad
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.