• 24.09.13, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fox telekanalite uus analüütik on Kaarel Lippus

Fox International Channels Baltikumi uus analüütik on Kaarel Lippus, kellel on aastatepikkune kogemus telekanalite ja reklaamide vaadatavuse analüüsimisel.
 „Analüütiku töö ei ole kuiv arvutamine, vaid pigem valdkonda mõjutavate tegurite tundmine, kus mõõtmistulemusi tuleb osata mõtestada. Mulle meeldib see tunne kui leian läbi loomingulisuse probleemidele lahenduse,“ sõnas Kaarel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele