Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fox telekanalite uus analüütik on Kaarel Lippus
Fox International Channels Baltikumi uus analüütik on Kaarel Lippus, kellel on aastatepikkune kogemus telekanalite ja reklaamide vaadatavuse analüüsimisel.
„Analüütiku töö ei ole kuiv arvutamine, vaid pigem valdkonda mõjutavate tegurite tundmine, kus mõõtmistulemusi tuleb osata mõtestada. Mulle meeldib see tunne kui leian läbi loomingulisuse probleemidele lahenduse,“ sõnas Kaarel.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“