• 11.09.13, 18:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2013 võidutööde tutvustused

11. septembril selgusid Best Internetil Aasta Digitegu 2013 võitjad. 6-st kategooriast 4 võitis ADM Interactive:  Lets Do it! World (ADM / Age McCann); Swedbanki "Kiire kontojääk" (Swedbank); ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania (ADM); Partnerkaardi veebileht ja iseteenindus (ADM); Scoutspataljoni värbamiskampaania (ADM / Creatum);  Tahe Outdoors uudiskiri (Taevas Ogilvy). Tutvu võidutööde kirjeldustega!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele