Idea Havas Media on osa Idea Groupist, mis ühendab 15 Baltikumi turul tegutsevat kommunikatsiooniettevõtet. Peamised tegevusvaldkonnad on kommunikatsioonistrateegia koostamine, meediauuringutest ja Havas Media grupi poolt väljatöötatud uuringutest lähtuv strateegiline ja taktikaline planeerimine, meediate ostmine ja järelanalüüs, digitaalse meedia teenused (graafiline, otsingu- ja mobiilireklaam, analüütika, sotsiaalmeedia jne). Kuulumine rahvusvahelisse Havas Media gruppi annab meile tasemel oskusteave ja töövahendid kindlustamaks head teenust meie klientidele, nagu Rimi, Starman, K-rauta, Sotka/Asko, Hyundai, Farmi, Red Bull, Tyrkish Airlines, Reckitt Benckiser, ECB ja LG.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.