Idea Havas Media on osa Idea Groupist, mis ühendab 15 Baltikumi turul tegutsevat kommunikatsiooniettevõtet. Peamised tegevusvaldkonnad on kommunikatsioonistrateegia koostamine, meediauuringutest ja Havas Media grupi poolt väljatöötatud uuringutest lähtuv strateegiline ja taktikaline planeerimine, meediate ostmine ja järelanalüüs, digitaalse meedia teenused (graafiline, otsingu- ja mobiilireklaam, analüütika, sotsiaalmeedia jne). Kuulumine rahvusvahelisse Havas Media gruppi annab meile tasemel oskusteave ja töövahendid kindlustamaks head teenust meie klientidele, nagu Rimi, Starman, K-rauta, Sotka/Asko, Hyundai, Farmi, Red Bull, Tyrkish Airlines, Reckitt Benckiser, ECB ja LG.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“