Idea Havas Media on osa Idea Groupist, mis ühendab 15 Baltikumi turul tegutsevat kommunikatsiooniettevõtet. Peamised tegevusvaldkonnad on kommunikatsioonistrateegia koostamine, meediauuringutest ja Havas Media grupi poolt väljatöötatud uuringutest lähtuv strateegiline ja taktikaline planeerimine, meediate ostmine ja järelanalüüs, digitaalse meedia teenused (graafiline, otsingu- ja mobiilireklaam, analüütika, sotsiaalmeedia jne). Kuulumine rahvusvahelisse Havas Media gruppi annab meile tasemel oskusteave ja töövahendid kindlustamaks head teenust meie klientidele, nagu Rimi, Starman, K-rauta, Sotka/Asko, Hyundai, Farmi, Red Bull, Tyrkish Airlines, Reckitt Benckiser, ECB ja LG.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.