Autor: Silja Oja • 28. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hando Sinisalu: Digitaalturundus on liiga oluline, et jätta see „patsiga poiste“ hoolde

Best Internetil on tänavu kohal spetsialistid maailma tippfirmadest – Google´ist, Facebookist, LinkedInist ja Webby Awardists. Kõiki teemasid muidugi kahe päeva jooksul kajastada ei jõua, seega valisime välja kõige olulisemad: analüütika ja mõõtmine, e-kommerts, veebilehtede kasutamismugavus ning loovus. Programmijuht Hando Sinisalu räägib, millest ta tänavuse Best Interneti kava koostamisel lähtus – miks just selline kava?

Kas digitaalturunduse teema pole äkki liiga üles haibitud – traditsiooniline meedia töötab ju jätkuvalt hästi?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700