Autor: Silja Oja • 28. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Hando Sinisalu: Digitaalturundus on liiga oluline, et jätta see „patsiga poiste“ hoolde
Best Internetil on tänavu kohal spetsialistid maailma tippfirmadest – Google´ist, Facebookist, LinkedInist ja Webby Awardists. Kõiki teemasid muidugi kahe päeva jooksul kajastada ei jõua, seega valisime välja kõige olulisemad: analüütika ja mõõtmine, e-kommerts, veebilehtede kasutamismugavus ning loovus. Programmijuht Hando Sinisalu räägib, millest ta tänavuse Best Interneti kava koostamisel lähtus – miks just selline kava?
Kas digitaalturunduse teema pole äkki liiga üles haibitud – traditsiooniline meedia töötab ju jätkuvalt hästi?