• 25.06.13, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lionsi raadiokategoorias võidutsesid meeldejäävad laulukesed

Cannes Lions 2013 Grand Prix läks Austraalia metroo-ohutuskampaania "Dumb Ways to Die" eest Melbourne McCannile. Kõrgetele auhinnalistele kohtadele jõudus mitu raadioreklaami, mis esitatud muusikapalana.
Kuula "Dumb Ways to Die" raadioreklaami SIIT. Väga meeldejääv viisijupike ja vaimukas tekst on ka kulla võitnud Ragu pastakastmete reklaamidel ja Dove'i laulul, mis võitsid kulla ja mida saab kuulata SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele