Konkursside tegemine Facebookis on väga tülikas ja tihti vastuolus Facebooki reeglitega. Uus turundustööriist Camorka pakub ettevõtetele ja eraisikutele võimalust korraldada fotokonkursse. Lähemalt räägib uuest tootest selle autor Robert Kõrvits.
"Konkursside tegemine Facebookis on väga tülikas ja tihti vastuolus Facebooki reeglitega. Seda põhjusel, et Facebook ja teisted sotsiaalmeedia keskkonnad on eeskätt mõeldud inimeste omavaheliseks suhtlemiseks ja alles hiljem kohandatud mingil määral B2C vajadustele. Camorka on algusest peale arvestanud, et ettevõttel oleks seal sama hea kui tavalisel inimesel," ütleb Camorka üks vedajaid Robert Kõrvits.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“