Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fotokonkursside rakendus, mis tahab muuta online turunduse mängureegleid
Konkursside tegemine Facebookis on väga tülikas ja tihti vastuolus Facebooki reeglitega. Uus turundustööriist Camorka pakub ettevõtetele ja eraisikutele võimalust korraldada fotokonkursse. Lähemalt räägib uuest tootest selle autor Robert Kõrvits.
"Konkursside tegemine Facebookis on väga tülikas ja tihti vastuolus Facebooki reeglitega. Seda põhjusel, et Facebook ja teisted sotsiaalmeedia keskkonnad on eeskätt mõeldud inimeste omavaheliseks suhtlemiseks ja alles hiljem kohandatud mingil määral B2C vajadustele. Camorka on algusest peale arvestanud, et ettevõttel oleks seal sama hea kui tavalisel inimesel," ütleb Camorka üks vedajaid Robert Kõrvits.