• 12.06.13, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KOOR võitis Golden Hammeril kulla!

Eesti esimene pakendidisaini agentuur KOOR võitis Saku Koduõlu pudelite kujunduse eest möödunud nädalal Riias toimunud rahvusvahelisel reklaamifestival Golden Hammer 2013 kulla.
Saku Koduõlu pakendite disainer on Jaanus Veerberk. Ühtlasi pääses finalistide hulka ka KOORe teine töö - Rugtais Dumpis (õlu kohalikule turule). Selle töö valis žürii ka selle aasta Kuldmuna finalistide hulka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele