• 12.06.13, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KOOR võitis Golden Hammeril kulla!

Eesti esimene pakendidisaini agentuur KOOR võitis Saku Koduõlu pudelite kujunduse eest möödunud nädalal Riias toimunud rahvusvahelisel reklaamifestival Golden Hammer 2013 kulla.
Saku Koduõlu pakendite disainer on Jaanus Veerberk. Ühtlasi pääses finalistide hulka ka KOORe teine töö - Rugtais Dumpis (õlu kohalikule turule). Selle töö valis žürii ka selle aasta Kuldmuna finalistide hulka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele