10. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turunduse planeerimise tarkvara Toots aitab väiksel ja keskmisel ettevõttel kasvada

Väiksed ja keskmised ettevõtted moodustavad 99% kogu Eesti firmade arvust. BS Software Publishing  juhatuse liige Terje Behrs soovitab ettevõtetele veebipõhist arenguplaneerijat Toots.

Kuidas uus arenguplaneerija ettevõtjaid aitab?

Toots on juhile, müügijuhile ja turundusjuhile mõeldud süsteem arengueesmärkide ja tegevuste valikuks ning plaanimiseks.  Tootsis on on sadakond arenduseks vajalikku eesmärki, suunda ja tegevust ning vajadusel saab neid juurde lisada.  Kogenud juht teab kõiki Tootsi valikuid ka peast, kuid inimvõimeid arvestades pole võimalik ainult peas olevaga objektiivselt töötada.  Toots mõõdab kulu ja müügitulu kõrvuti, aitab näha mõju ja osundab, kuhu investeerida.  Toots on abiks, et meil ei läheks meelest kõigele mõelda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700