• 28.05.13, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Zavod BBDO võitis Kiievi reklaamifestivalil pronksi

Nädalavahetusel peetud 14. rahvusvahelisel Kiievi reklaamifestivalil KIAF pälvis reklaamiagentuur Zavod BBDO ainsa Eesti agentuurina auhinnalise koha, nimelt hinnati parima reklaamfilmi kategoorias pronksi vääriliseks eelmisel aastal laineid löönud Päästeameti veeohutuse kampaania teleklipp.
Kahte kategooriasse esitatud töödest märgiti ära mõlemad – parima reklaamfilmi kategoorias hinnati pronksi vääriliseks eelmisel aastal laineid löönud Päästeameti veeohutuse kampaania teleklipp. Terviklike reklaamikampaaniate shortlistis tõsteti aga esile kogu Päästeametile välja töötatud 2012. aasta veeohutuse kampaania.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele