• 28.05.13, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Zavod BBDO võitis Kiievi reklaamifestivalil pronksi

Nädalavahetusel peetud 14. rahvusvahelisel Kiievi reklaamifestivalil KIAF pälvis reklaamiagentuur Zavod BBDO ainsa Eesti agentuurina auhinnalise koha, nimelt hinnati parima reklaamfilmi kategoorias pronksi vääriliseks eelmisel aastal laineid löönud Päästeameti veeohutuse kampaania teleklipp.
Kahte kategooriasse esitatud töödest märgiti ära mõlemad – parima reklaamfilmi kategoorias hinnati pronksi vääriliseks eelmisel aastal laineid löönud Päästeameti veeohutuse kampaania teleklipp. Terviklike reklaamikampaaniate shortlistis tõsteti aga esile kogu Päästeametile välja töötatud 2012. aasta veeohutuse kampaania.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele