• 23.05.13, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht on Fred-Ander Pärn

Digitaalmeedia agentuuri Mediabrands Digital read on täienenud uue töötajaga. Fredi ülesandeks MBDs on sotsiaalmeedia ja kõik selle juurde kuuluv: uute Facebooki kampaaniate loomine ja erinevate fännilehekülgede sisu koostamine ning kujundamine.
Fred ise kommenteerib oma tegemisi nii:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele