Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht on Fred-Ander Pärn
Digitaalmeedia agentuuri Mediabrands Digital read on täienenud uue töötajaga. Fredi ülesandeks MBDs on sotsiaalmeedia ja kõik selle juurde kuuluv: uute Facebooki kampaaniate loomine ja erinevate fännilehekülgede sisu koostamine ning kujundamine.
Fred ise kommenteerib oma tegemisi nii:
Mul on hea meel, et Mediabrands Digitalis olen leidnud võimaluse rakendada oma loovat mõtlemist koos omandatava haridusega Estonian Business Schoolis. Varasemalt olen juhtinud EBSi Üliõpilasesindust ja tegelenud paljude ürituste turunduskampaaniate ning nende koordineerimisega. Samuti leian, et minu tugevaks küljeks on minu fotograafia-alane taust, mis on kasuks tulnud erinevate visuaalide loomise ja nende koordineerimise juures. 2012. aastal lõpetasin EBSis ettevõtluse ja ärijuhtimise alal, ning hetkel on pooleli magistrikraadi omandamine turunduse erialal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.