Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas sünnib ostuotsus?
Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel, kohupiimakreemide puhul 5 brändi vahel, kartulikrõpsude puhul 4 brändi vahel, küpsiste puhul 5 brändi vahel ja juustude puhul 9 brändi vahel?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.