Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas sünnib ostuotsus?
Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel, kohupiimakreemide puhul 5 brändi vahel, kartulikrõpsude puhul 4 brändi vahel, küpsiste puhul 5 brändi vahel ja juustude puhul 9 brändi vahel?
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.