Silja Oja • 9. mai 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Aprillikuu vaadatuim saade oli "Su nägu kõlab tuttavalt"

Aprillikuu vaadatuim telesaade oli TV3 "Su nägu kõlab tuttavalt", millele järgnesid ETV "Pealtnägija" ning Kanal 2 "Pilvede all".

Aprillis 2013 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 39 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 52 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (22.7%), TV3 (20.5%) ja Kanal 2 (19.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (22.5%), NTV Mir (13.4%) ja RTR Planeta (11.2%) vahel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com