• 09.05.13, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aprillikuu vaadatuim saade oli "Su nägu kõlab tuttavalt"

Aprillikuu vaadatuim telesaade oli TV3 "Su nägu kõlab tuttavalt", millele järgnesid ETV "Pealtnägija" ning Kanal 2 "Pilvede all".
Aprillis 2013 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 39 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 52 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (22.7%), TV3 (20.5%) ja Kanal 2 (19.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (22.5%), NTV Mir (13.4%) ja RTR Planeta (11.2%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele