Tallinnki püsikliendiprogramm Club One, mis on suunatud Tallinki erakliendile ja tema perele, on kuue aastaga tõusnud suurimaks lojaalsusprogrammiks Läänemerel ning hõlmab kokku 1,5 miljonit klienti.
1. mail kuuendat tegutsemisaastat tähistanud Tallinki perekeskne püsikliendiprogramm Club One on 1,5 miljoni liikmega Läänemere suurim kliendiprogramm, mille liikmeskond kasvas viimasel aastal Eesti, Läti, Soome ja Rootsi lõikes 11%. Kõige kiiremini ehk 13% kasvas Club One programmis aastaga Eesti klientide hulk.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.