Autor: Silja Oja • 2. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Club One tõusis Läänemere suurimaks kliendiprogrammiks

Tallinnki püsikliendiprogramm Club One, mis on suunatud Tallinki erakliendile ja tema perele, on kuue aastaga tõusnud suurimaks lojaalsusprogrammiks Läänemerel ning hõlmab kokku 1,5 miljonit klienti.

1. mail kuuendat tegutsemisaastat tähistanud Tallinki perekeskne püsikliendiprogramm Club One on 1,5 miljoni liikmega Läänemere suurim kliendiprogramm, mille liikmeskond kasvas viimasel aastal Eesti, Läti, Soome ja Rootsi lõikes 11%. Kõige kiiremini ehk 13% kasvas Club One programmis aastaga Eesti klientide hulk. 

“Club One on üks suurimaid piirkonna püsikliendiprogramme ka koostööpartnerite võtmes – ettevõtteid, kes tagavad Club One liikmetele rahalisi soodustusi, on sadu. Club One’i suurimateks koostööpartneriteks on Tallinna Kaubamaja, Solarise keskus, Alexela bensiinitanklate kett, mitmed kultuurisündmused nagu Sõru Jazz, Tuletorni kontserdid ja PÖFF,” ütles Club One’i juht Kaidi Krimm

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700