• 02.05.13, 15:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Club One tõusis Läänemere suurimaks kliendiprogrammiks

Tallinnki püsikliendiprogramm Club One, mis on suunatud Tallinki erakliendile ja tema perele, on kuue aastaga tõusnud suurimaks lojaalsusprogrammiks Läänemerel ning hõlmab kokku 1,5 miljonit klienti.
1. mail kuuendat tegutsemisaastat tähistanud Tallinki perekeskne püsikliendiprogramm Club One on 1,5 miljoni liikmega Läänemere suurim kliendiprogramm, mille liikmeskond kasvas viimasel aastal Eesti, Läti, Soome ja Rootsi lõikes 11%. Kõige kiiremini ehk 13% kasvas Club One programmis aastaga Eesti klientide hulk. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele