• 25.04.13, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RMK kuusekampaania võitis White Square 2013 konkursil hõbeda

Reklaamiagentuuri IDEA poolt RMK'le tehtud kuusekampaania "Metsikuid Jõule" pälvis rahvusvahelisel turundus- ja reklaamifestivalil White Square ambient reklaami kategoorias hõbeda. "Tegime RMK-le 100% veest reklaamid. Vesi teatavasti külmub, piserdasime vett žablooniga klaasile ja nii saigi Tallinn kaetud jääreklaamidega!" rääkis IDEA loovjuht Andres Siem.
"Tegime RMK kuusekampaaniale "Metsikuid jõule" 100% veest reklaamid. Vesi teatavasti külmub, piserdasime vett žablooniga klaasile ja nii saigi Tallinn kaetud jääreklaamidega! Meie olime igaljuhul külma ilma üle väga õnnelikud!" rääkis IDEA loovjuht Andres Siem. Vaata videot SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele