• 25.04.13, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RMK kuusekampaania võitis White Square 2013 konkursil hõbeda

Reklaamiagentuuri IDEA poolt RMK'le tehtud kuusekampaania "Metsikuid Jõule" pälvis rahvusvahelisel turundus- ja reklaamifestivalil White Square ambient reklaami kategoorias hõbeda. "Tegime RMK-le 100% veest reklaamid. Vesi teatavasti külmub, piserdasime vett žablooniga klaasile ja nii saigi Tallinn kaetud jääreklaamidega!" rääkis IDEA loovjuht Andres Siem.
"Tegime RMK kuusekampaaniale "Metsikuid jõule" 100% veest reklaamid. Vesi teatavasti külmub, piserdasime vett žablooniga klaasile ja nii saigi Tallinn kaetud jääreklaamidega! Meie olime igaljuhul külma ilma üle väga õnnelikud!" rääkis IDEA loovjuht Andres Siem. Vaata videot SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele