• 24.04.13, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Honda Motor Europe Ltd Eesti filiaal otsib turunduskoordinaatorit

Kandideerimise tähtaeg on 8. mai 2013
Honda Motor Europe Ltd Eesti filiaal on Honda ametlik esindus Baltikumis alates 2004. aastast. Tegevusaladeks on Honda toodete müügi, turustamise, järelturu ja teeninduse koordineerimine, müügivõrgu loomine ja arendamine. Lisainfo imporditavate toodete kohta: www.honda.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele