• 18.04.13, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WOW Events: "Töötaja kaaslane on sündmusel olulisem kui töötaja ise"

"Eestis seda lähenemist väga sageli ei kohta, aga tegelikult võiks öelda nii, et töötaja kaaslane on korraldatud sündmusel firmajuhile palju olulisem kui töötaja ise," ütleb WOW Eventsi juht Olavi Ruhno. Loe edasi, miks.
Kuidas väikesel üritusturundusfirmal on võimalik tänases turusituatsioonis ellu jääda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele