• 18.04.13, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WOW Events: "Töötaja kaaslane on sündmusel olulisem kui töötaja ise"

"Eestis seda lähenemist väga sageli ei kohta, aga tegelikult võiks öelda nii, et töötaja kaaslane on korraldatud sündmusel firmajuhile palju olulisem kui töötaja ise," ütleb WOW Eventsi juht Olavi Ruhno. Loe edasi, miks.
Kuidas väikesel üritusturundusfirmal on võimalik tänases turusituatsioonis ellu jääda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele