Silja Oja • 18 aprill 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Mart Anderson: "Kuldmuna disainižürii väärtustas toimivat sõnumiedastust"

"Disainikategooria hetkeseisu iseloomustabki kõige paremini tulemus, kus seitsmest kategooriast anti kuldmunad välja vaid kolmes. Lihtsalt töömahukaid ja kunstiliselt ilusaid, kuid elukaugeid lahendusi proovisime mitte hinnata," räägib Kuldmuna 2013 disain/postitus/ambient žürii esimees, DDB Eesti AD Mart Anderson.

Kuldse muna saamine sõltub mitmest tegurist. Eelkõige peab olema soov seda saada. Sellele järgnevad idee, teostus, presentatsioon ja žürii otsus. Disainikategooria hetkeseisu iseloomustabki kõige paremini tulemus, kus seitsmest kategooriast anti kuldmunad välja vaid kolmes. Samuti on kategooriad erineva kaaluga, neid tekib juurde ja alati võib kerkida päevakorda žürii liikme küsimus esimehele, mida me antud kategoorias õigupoolest peaksime hindama.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com