• 08.04.13, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sihtasutus Archimedes otsib kõrghariduse välisturunduse juhti

Töö sisuks on sihtasutuse koordineeritava koostööplatvormi Study in Estonia turundustegevuste korraldamine. Kandideerimise tähtaeg on 16. aprill.
Sihtasutuse Archimedes kõrghariduse arenduskeskus otsib Tallinna kontorisse

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele