Autor: Silja Oja • 5. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TV3 möödus Kanal 2-st

TNS Emori märtsikuu teleuuringu põhjal on peamises müügisihtgrupis ehk vanuserühmas 18-49 Eesti vaadatuim telekanal TV3. Murdepunktiks sai 11. nädal, kui TV3 alustas kevadhooaja suurprojektiga „Su nägu kõlab tuttavalt“.

"Paroodia- ja muusikashow „Su nägu kõlab tuttavalt“ reitingud on nädalast-nädalasse kasvanud ning kolmandal saatel oli juba 265 000 vaatajat, mis andis telesaadete edetabelis kindla esikoha. Konkureerivale mälumängule „Mis? Kus? Millal?“ on saanud osaks teist laadi vastuvõtt: saadete edetabelis 45. koht ja 82 000 vaatajat. TV3 edule on kaasa aidanud ka „Seitsmeste uudiste“ pikendamine 30 minutilt tunniseks, mis on positsiooni tugevdanud olulises 19.00 – 20.00 ajavööndis," rääkis TV3 turundusjuht Merle Viirmaa.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700