Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
TV3 möödus Kanal 2-st
TNS Emori märtsikuu teleuuringu põhjal on peamises müügisihtgrupis ehk vanuserühmas 18-49 Eesti vaadatuim telekanal TV3. Murdepunktiks sai 11. nädal, kui TV3 alustas kevadhooaja suurprojektiga „Su nägu kõlab tuttavalt“.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.