• 05.04.13, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

See on nii lahe kampaania, et hakkab kohe ise levima

Mis toimub tudengi peas, kui ta alustab e-turunduse õppimist? ADMi strateegid Raimo Matvere ja Epp-Kristiina Keerov on lugenud viimased kaks semestrit TTÜs e-turunduse aluste kursust ja räägivad oma kogemusest lähemalt.
Tudengiteks on peamiselt Erasmuse vahetusõpilased ning TTÜ rahvusvahelise õppekava tudengid, kellel seni praktiline kokkupuude valdkonnaga puudub. Seni kogetu pealt võib tõdeda, et see, mida noored teavad ja mõtlevad e-turundusest, on täis müüte ja põnevaid mõttekonstruktsioone, ning annab kogenud turundajalegi väärt mõtteainet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele