5. aprill 2013
Ainult tellijatele

See on nii lahe kampaania, et hakkab kohe ise levima

Mis toimub tudengi peas, kui ta alustab e-turunduse õppimist? ADMi strateegid Raimo Matvere ja Epp-Kristiina Keerov on lugenud viimased kaks semestrit TTÜs e-turunduse aluste kursust ja räägivad oma kogemusest lähemalt.

Tudengiteks on peamiselt Erasmuse vahetusõpilased ning TTÜ rahvusvahelise õppekava tudengid, kellel seni praktiline kokkupuude valdkonnaga puudub. Seni kogetu pealt võib tõdeda, et see, mida noored teavad ja mõtlevad e-turundusest, on täis müüte ja põnevaid mõttekonstruktsioone, ning annab kogenud turundajalegi väärt mõtteainet.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700